کد خبر: ۱۷۸۷۷۶
۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۹/۴

مجلس گرانی ۳۵ درصدی محصولات شرکت بورسی را بررسی می کند

مجلس گرانی ۳۵ درصدی محصولات شرکت بورسی را بررسی می کند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از گرانی ۳۵ درصدی محصولات شرکت بورسی تراکتورسازی از بررسی موضوع در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پرویز اوسطی در خصوص تصمیم هیات مدیره تراکتور سازی برای افزایش قیمت ۳۵ درصدی محصولات به خانه ملت گفت: این اقدام بدون مشورت با وزارت کشاورزی، کمیسیون کشاورزی مجلس و کارشناسان انجام شده و هفته آینده بازنگری خواهد شد.

وی افزود: افزایش قیمت تراکتور باید منطقی و کارشناسی باشد اما قیمت اعلام شده طی روزهای اخیر هیچگونه مبنای علمی و کارشناسی ندارد.

اوسطی ادامه داد: در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها و مراکز خدمات کشاورزی تعداد کشاورزان متقاضی تراکتور و کمباین در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار افزایش پیدا کرده و با روال فعلی تحویل محصولات توسط شرکت تراکتور سازی و تخصیص تسهیلات توسط بانک مرکزی، برخی کشاورزان تا چند سال آینده هم صاحب کمباین و تراکتور نمی‌شوند.

براساس این گزارش ، شرکت تراکتورسازی‌ایران‌ که با سرمایه 320 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد از افزایش 35 درصدی میانگین قیمت انواع تراکتور خبر داد و طبق مصوبه 29 آبان هیئت مدیره ، قیمت پرفروش ترین محصول یعنی تراکتور 475 دو دیفرانسیل از 198.4 به 268.4 میلیون تومان رساند .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ