کد خبر: ۱۷۸۷۸۶
۰:۰ - ۱۴۰۰/۹/۵

برخی مدیران از طریق ارز دیجیتال رشوه می‌گیرند/ عدم امکان پیگیری حتی هوشمند
نماینده دادستان تهران:

برخی مدیران از طریق ارز دیجیتال رشوه می‌گیرند/ عدم امکان پیگیری حتی هوشمند

نماینده دادستان تهران گفت: برخی مدیران از طریق ارز دیجیتال یا دیگر روش‌های غیرقابل پیگیری، رشوه می‌گیرند که حتی با مدیریت هوشمند ، قابل پیگیری نیست .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رسول قهرمانی در نشست مجمع ملی مطالبه‌گران حقوقی و قضائی گفت: هوشمندسازی نظارت بر تخلفات مالی و پولشویی ، منجر به توقف و جلوگیری از تولید فساد خواهد شد و در بدبینانه ترین حالت می‌توان 60 درصد فساد را حذف کرد. کشف 40 درصد باقی مانده هم مربوط به مطالبه‌گران و افشاکنندگان است.

وی ادامه داد: امروزه بعضی از مدیران از طریق ارز دیجیتال یا روش‌های غیرقابل پیگیری ، رشوه می‌گیرند که حتی با مدیریت هوشمند نیز نمی‌توان کنترل و پیگیری کرد. بنابراین پیشنهاد به مردم این است که مانند دهه 60 ، زمینه شکل‌گیری امنیت و مبارزه با فساد را فراهم کنند و گزارش ها را با هویت و یا بدون هویت وارد سامانه کنند.

قهرمانی افزود: هنگام حضور رئیسی در قوه‌ قضائیه، لایحه حمایت از مبارزه با فساد تهیه و در مجلس مطرح شد که یکی از موضوعات سامانه‌های برخط است که مردم از طریق تلفن و سایت ، اقدام به ارایه گزارش دهند. برای افراد گزارش‌دهنده هم مزیت‌هایی درنظر گرفته شده و باید از آنان حمایت شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ