کد خبر: ۱۷۸۸۷۶
۱۰:۲ - ۱۴۰۰/۹/۷

آمریکا تهدید به اعمال فشار بر ایران کرد / نخستین رایزنی دو جانبه

آمریکا تهدید به اعمال فشار بر ایران کرد / نخستین رایزنی دو جانبه

نماینده آمریکا در امور ایران ، تهران را به اعمال فشار بیشتر در صورت سوء استفاده از مذاکرات وین برای تسریع برنامه هسته‌ای و درخواست مطالبات بیشتر ، تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رابرت مالی با تهدید ایران به اعمال فشار بیشتر در صورت سوء استفاده از مذاکرات وین به بی بی سی گفت: اگر ایران از مذاکرات به عنوان پوششی برای تسریع برنامه هسته‌ای استفاده کند، واشنگتن نیز بر تهران اعمال فشار خواهد کرد.

وی افزود: اگر ایران تصور می‌کند، می‌تواند از این فرصت برای تعلل در مذاکرات ، مطالبات بیشتر و ایجاد اهرم‌های فشار علیه آمریکا استفاده کند ، واشنگتن هم پاسخی متقابل خواهد داشت.

مالی ادامه داد: آمریکا آماده بازگشت به توافق هسته‌ای بوده و از تهران انتظار می رود ، رویکردی متقابل داشته باشد. چرا که مذاکرات آتی وین نقطه بسیار مهمی برای ایران برای تعیین گزینه‌ها است.

بر اساس این گزارش، میخائیل اولیانوف هم درباره برگزاری دور جدید مذاکرات وین در توییتر اعلام کرد: نخستین رایزنی دو جانبه غیررسمی در وین با حضور ایران و گروه 1+4 در راستای آماده سازی برای از سرگیری رسمی مذاکرات آغاز شد. این توافق همچنان نیازمند تلاش‌های قابل توجهی است.

بر اساس این گزارش، فردا وین میزبان مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) با هدف رفع تحریم‌های غیرقانونی آمریکا است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ