کد خبر: ۱۷۸۹۵۷
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۹/۸

معاملات مشکوک ۱۵ شرکت با افزایش ۲۹ تا ۳ برابری داد و ستد

معاملات مشکوک ۱۵ شرکت با افزایش ۲۹ تا ۳ برابری داد و ستد

۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی در روزی که بیش از ۴ هزار واحد از شاخص کم شد با افزایش ۲۹ تا ۳ برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، فهرست امروز معاملات مشکوک را تشکیل دادند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات سومین روز کاری بورس در هفته جاری با سیر نزولی متغیرهای اصلی و تمرکز فعالان بازار بر از سر گیری مذاکرات وین و دلار سپری شد و طی آن شاخص با کاهش بیش از 4 هزار و 1362 واحدی در عدد یک میلیون و 363 هزار تایی ثبت شد .

در این روز بیش از 3.2 و هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس داد و ستد شد که بیشترین حجم معاملات به گروه بهمن با 148 میلیون سهم ، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و سرمایه گذاری میراث فرهنگی با 147 و 110 میلیون سهم و توسعه عمران کرمان با 97 میلیون تعلق داشت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 29 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، آبادگران ایران کیش با رشد جالب توجه و 29 برابری معاملات قرار گرفت و دو شرکت پشم بافی توس و سرمایه گذاری توسعه شمال هم با افزایش 19 و 14 برابری داد و ستد در رده های بعدی ایستادند .

در ادامه هم بانک گردشگری، لیزینگ ایران و شرق، پارس دارو، توسعه و عمران نائین ، دارویی ره آورد تامین ، سیمان خوزستان، بوتان،کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت ، لوازم خانگی پارس ، تابان نیرو سپاهان ، چرخشگر و پتروشیمی مارون ، فهرست معاملات مشکوک امروز را تشکیل دادند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ