کد خبر: ۱۷۸۹۶۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۹/۹

اقدام حاشیه ساز نماینده مجلس با حضور در وررشگاه مادرید و عذرخواهی از مردم

اقدام حاشیه ساز نماینده مجلس با حضور در وررشگاه مادرید و عذرخواهی از مردم

نماینده مجلس بعد از انتشار عکس و پیام درباره حضور در ورزشگاه مادرید اسپانیا ، مجبور به عذرخواهی از مردم شد و توضیح داد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد نادری که همراه هیاتی از مجلس برای حضور در اتحادیه بین‌المجالس به مادرید اسپانیا رفته‌ با انتشار عکس‌هایی از حضور در بازی فوتبال رئال مادرید و سویا در استادیوم سانتیاگو برنابئو در تویییر اعلام کرد: از نزدیک شاهد دیدار فوتبال رئال مادرید و سویا بودم. مدت های مدیدی به ورزشگاه نرفته بودم .

براساس این گزارش، اقدام این نماینده مجلس منجر به بروز حاشیه و اعتراض هایی از سوی مردم در شبکه های اجتماعی شد تا نادری در توییت دیگری مجبور به عذرخواهی شود .

وی در چند پیام دیگر اعلام کرد: بارها موضوعات مختلف را همینجا به مردم توضیح داده‌ام. درخصوص توییت قبلی هم طبق همین رویه عرض می‌کنم که به‌ عنوان رئیس شورای اجرایی اتحادیه جهانی بین المجالس مجلس در این سفر هر روز ساعت هشت صبح تا هشت شب در پنل‌ها و نشست‌های مختلف حضور داشتم که گزارش آن‌ها در توییت‌های قبلی قابل مشاهده است.

ساعت نه شب و بعد از اتمام جلسات باتوجه به اینکه در دوره دانشجویی هم بعضا بازی‌های لیگ اروپا را با توجه به رویکردهای مردم شناختی، دنبال می‌کردم از این فرصت در پایان برنامه کاری روزانه استفاده کردم و طبق گزارش‌های قبلی از جلسات و برنامه‌ها این مورد را هم به اشتراک گذاشتم. چرا که مسئله‌ای برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد.

این برنامه و بازدید از  شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و اگر باعث رنجش مردم عزیز شده ، عذر خواهم . از این به بعد هم همچنان خود را مقید به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌ها می‌دانم .

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ