کد خبر: ۱۷۸۹۶۵
۰:۰ - ۱۴۰۰/۹/۹

امیدواری رفع تحریم ها و بازگشت ایران به اقتصاد بین‌المللی
عضو شورای عالی بورس اعلام کرد:

امیدواری رفع تحریم ها و بازگشت ایران به اقتصاد بین‌المللی

عضو شورای عالی بورس با اشاره به همزمانی کیش اینوکس با حضور ایران در دور جدید مذاکرات، امیدوار به رفع تحریم‌ها و بازگشت به چرخه زنجیره ارزش اقتصاد بین الملل شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین سلاح ورزی در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک بیمه و خصوصی‌سازی گفت: رشد سرمایه گذاری طی دو سال اخیر در وضعیتی قرار گرفت که خالص ارزش سرمایه‌گذاری منفی و به نوعی موجب شد در تله رشد پایین رشد اقتصادی قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از اهداف این همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که می‌تواند به رشد اقتصادی منجر شود. کیش اینوکس ۲۰۲۱ با شروع فعالیت دولت سیزدهم متقارن شده که این موضوع را باید به فال نیک گرفت. به ویژه اینکه در هفته گذشته مانیفست دولت در حوزه اقتصاد تحت عنوان نقشه راه رونق تولید غیرتورمی هم اعلام شد. در همین راستا، بانک و بورس نقش مهمی در تامین مالی غیر تورمی دارند.

سلاح ورزی ادامه داد: معرفی و جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌های جدید به رشد اقتصادی و رونق تولید منجر می شود و بهتر است بخشی از این میزگردها و این پنل های تخصصی به سمت تحلیل و چگونگی امکان بخشی به این موضوع صرف شود. با توجه به عنوان بین المللی بودن نمایشگاه، باز هم این موضوع با حضور ایران در دور جدید مذاکرات وین مصادف است و امید است این موضوع منجر به رفع تحریم‌ها و بازگشت ایران به چرخه زنجیره ارزش اقتصاد بین الملل شود و بیش از پیش رشد سرمایه‌گذاری و اقتصادی و اشتغال و رفاه مردم  رخ دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ