کد خبر: ۱۷۸۹۹۶
۱۴:۱ - ۱۴۰۰/۹/۹

عصانیت و حیرت روزنامه کیهان از وابستگی اقتصاد ایران به برجام

عصانیت و حیرت روزنامه کیهان از وابستگی اقتصاد ایران به برجام

روزنامه کیهان با اشاره به دستاوردهای اقتصادی اخیر دولت بدون وابستگی به برجام از موضع گیری برخی جریانات داخلی غرب گرا به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه کیهان ضمن اشاره به موفقیت های اقتصادی دولت بدون وابستگی به برجام اعلام کرد: روزانه 1.5 میلیون بشکه نفت صادر می شود و صادرات غیرنفتی هم افزایش یافته ، بدون اینکه دولت جدید معطل توافق هسته ای شود اما با این وجود، همان جریان شیفته غرب سعی دارد مدام زلف همه کارها خصوصا مسائل اقتصادی را همچون 8 سال پیش به موضوع برجام و توافق با یانکی‌ها گره بزند و باز هم با آدرس‌های غلط و تحریف واقعیات ، اذهان مسئولان نظام را مشوش کرده تا باز هم گرفتار دور باطل معطلی توافق با غرب بماند!

مثلا فردی که در یک نهاد مشورتی تصمیم‌ساز، عضویت دارد مدعی می‌شود: تمام فعالیت‌های اقتصادی برون مرزی، گزاره‌های اقتصادی داخلی و اصل صادرات تحت‌الشعاع مسائلی قرار گرفته که به صورت مستقیم با برجام و FATF مرتبط است. یا یک خبرگزاری که سابقه آشکاری در حمایت از غرب و برجام دارد در آستانه مذاکرات وین و از قول یک کارشناس ادعا می‌کند اگر برجام به نتیجه برسد احتمالا بازار ملک به رونق نسبی می‌رسد !

در این میان حتی یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای که مشهور به دریافت رشوه از شهرام جزایری است ، پا ذت فراتر گذاشته و در سیاهه‌ای التهاب آفرین ضمن القای ناامنی برای سرمایه‌گذاری از زبان فعالان صنعت و اقتصاد اعلام می کند: ایران در حوزه سرمایه‌گذاری نتوانسته‌ ، امنیت لازم را به وجود آورد که به ناامیدی مردم دامن زده و طرح‌های شتابزده‌ای همچون صیانت از فضای مجازی یا طرح فرزندآوری به امید و امنیت روانی طبقه متوسط که سرمایه‌های خرد دارند، آسیب وارد می‌ کند. فعالان اقتصادی با جدیت و نگرانی مذاکرات آذر را دنبال می‌کنند!

این اظهارات عجیب و غریب به وضوح دست‌های خالی جریان غربزده را برای اثبات ادعاها برملا می‌کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ