کد خبر: ۱۷۹۰۲۸
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۹/۱۰

رئیس جمهور : بودجه ۱۴۰۱ در آینده نزدیک به مجلس می‌رود
در جمع نمایندگان اعلام شد :

رئیس جمهور : بودجه ۱۴۰۱ در آینده نزدیک به مجلس می‌رود

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حاشیه‌ها باید در حاشیه بماند در جمع نمایندگان گفت : لایحه بودجه ۱۴۰۱ ظرف چند روز آینده به مجلس می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در جلسه مشترک دولت و مجلس، گفت: بودجه ۱۴۰۱ ظرف چند روز آینده تقدیم مجلس می‌شود. در قوانین، بروز بودن و کارآمدن بودن درست است ولی نکته مهم تنقیح قوانین است تنقیح قوانین وظیفه مجلس، دستگاه‌های اجرایی و قوه قضائیه است اما محوریت برای تنقیح قوانین، مجلس است.

وی ادامه داد: ممکن است نظرات و اختلاف دیدگاه‌هایی حواشی باشد اما آنچه متن است انسجام بین قوا و انسجام بین همه دست‌اندرکاران است . حاشیه‌ها باید در حاشیه بماند و هرگز نباید دچار حاشیه‌ها شد. برای گره گشایی از زندگی مردم و پیشرفت امور ، مسئله شناسی ضرورت دارد و تشخیص اولویت‌ها در این باب ضرورت است. مسائل زیادی وجود داشته که راه حل‌هایی دارد.

رئیسی افزود:دغدغه‌های نمایندگان که در حوزه انتخابیه برخورد می‌کنند و یا در سطح ایران، مشکل اقتصادی و همچنین مشکلات دیگر، گاهی به صورت ارائه یک طرح جلوه می‌کند. این دغدغه و این حق نمایندگان است که می‌توانند طرح بدهند اما اگر این طرح‌ها با حضور کارشناسان دولت و بخش‌های مختلف از غنایی برخوردار شوند در عمل مشکل ایجاد نمی‌شود و اجرای این طرح‌ها که بعد‌ها به صورت قانون خواهد بود آسان‌تر می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ