کد خبر: ۱۷۹۰۵۰
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۹/۱۲

اطلاعات کارکنان دولت تا ۱۵ آذر ثبت نشود از حقوق خبری نیست !
سازمان اداری و استخدامی:

اطلاعات کارکنان دولت تا ۱۵ آذر ثبت نشود از حقوق خبری نیست !

طبق بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی ، دستگاه‌های اجرایی باید تا ۱۵ آذر نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی اطلاعات کارکنان در سامانه کارمند ایران اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اطلاعیه جدید سازمان اداری و استخدامی بر اساس بند الف تبصره 20 قانون بودجه 1400 و پیرو بخشنامه 30 مهر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در خصوص تصمیمات متخذه در جلسه هیات وزیران به منظور ساماندهی و ایجاد انضباط مالی در پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان از آذر سال‌ جاری، تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا، صرفاً بر اساس اطلاعات ثبت‌ شده در سامانه یکپارچه نظام اداری کارمند ایران و به ذی‌نفع نهایی انجام می شود.

 تمام دستگاه‌های اجرایی، نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی اطلاعلا کارکنان و ثبت حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر و سایر پرداختی‌ها که تحت هر عنوانی در آذرماه قصد پرداخت آن را دارند، حداکثر تا 15 ماه جاری در سامانه کارمند ایران اقدام کنند. هر گونه پرداخت مازاد بر ارقام ثبت شده در سامانه  مجاز نیست.

هر گونه مسئولیت عدم پرداخت حقوق و مزایا، ناشی از عدم ثبت اطلاعات بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و مدیر امور مالی ذیربط خواهدبود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ