کد خبر: ۱۷۹۰۵۲
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۹/۱۲

بارش برف و باران در ۱۴ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف و باران در ۱۴ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف و باران در ۱۴ استان و هشدار سیلاب و کولاک برف از ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی ، جنوب و رضوی،‌ سمنان، شرق تهران، یزد،‌ اصفهان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و کرمان ، بوشهر و هرمزگان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقتی ، گاهی رعد و برق و در نیمه شرقی و نواحی مرکزی ایران کاهش محسوس دما پیش بینی شده است.

فردا در خراسان رضوی بارش پراکنده برف و باران و در برخی نقاط هرمزگان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعد و برق  دور از انتظار نیست. یکشنبه آینده در اکثر مناطق جو آرام و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش بینی می شود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید در مناطق غربی، مرکزی، برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب و جنوب غرب،‌ استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران انتظار می‌ رود.

وضعیت جوی استان تهران هم طی چهار روز آینده ابری همراه با وزش باد شدید و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، برخورد صاعقه، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در گردنه‌های کوهستانی و احتمال تاخیر در پروازها ، توصیه می شود از هرگونه رفت‌ و آمد غیر ضروری به‌ ویژه در مسیرهای بین شهری، حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ