کد خبر: ۱۷۹۰۸۸
۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۹/۱۳

هشدار سازمان هواشناسی به کولاک برف و احتمال آب‌گرفتگی در ۶ استان

هشدار سازمان هواشناسی به کولاک برف و احتمال آب‌گرفتگی در ۶ استان

سازمان هواشناسی اعلام کرد: احتمال آب‌گرفتگی و کولاک برف در ۶ استان وجود دارد و غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در خراسان رضوی بارش پراکنده و در برخی مناطق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی شده و در سایر مناطق جو پایدار و آرامی استقرار خواهد داشت و طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.

بر اساس این گزارش، فردا در استان‌های کردستان،‌کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی ابرناکی و احتمال بارش پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، شمال استان‌های ایلام و چهارمحال و بختیاری،‌ دامنه‌های جنوبی البرز در استا‌ن‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران،‌برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان و شرق مازندران گاهی بارش باران موقتی و وزش باد پیش‌بینی شده است. در ارتفاعات این مناطق بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی وزش باد پیش‌بینی شده و در  سایر مناطق جو آرام و پایدار است. همچنین روز پنجشنبه به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد ایران شده و باعث بارش در این مناطق می‌شود. همچنین امروز خلیج‌فارس مواج است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ