کد خبر: ۱۷۹۰۹۷
۱۱:۶ - ۱۴۰۰/۹/۱۳

برنامه های منفی چین منجر به سقوط بیت کوین به کانال ۴۸ هزار دلاری شد

برنامه های منفی چین منجر به سقوط بیت کوین به کانال ۴۸ هزار دلاری شد

ادامه سیاست سرکوب گرایانه چین در حوزه رمز ارزها ، منجر به ریزش جدید ارزش بازار جهانی ارزهای از جمله سقوط بیت کوین به کانال ۴۸ هزار دلاری شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سی‌ ان‌ بی‌ سی، چین به دنبال سرکوب بیشتر فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها است. به طوری که به گفته یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی، دولت برخورد با نسل جدید ارزهای دیجیتالی نظیر متاورس ها را تشدید خواهد کرد. همزمان با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی ، فشار فروش هم در بازار بیشتر شده و این مسئله احتمال وقوع زمستان ارزهای دیجیتالی نظیر آنچه در بهار 2021 رخ داد را تقویت کرده است.

بر اساس این گزارش، مجموع ارزش بازار جهانی رمز ارزها بیش از 2.3 میلیارد دلار برآورد می‌شود که نسبت به روز قبل 5.42 درصد کاهش یافته است.

در حال حاضر 43 درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و 17 درصد متعلق به اتریوم است. بیت کوین 12 سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال 2009 معاملات اولیه آن شکل گرفت.     

طی 24 ساعت گذشته سه ارمز ارز برتر شامل بیت کوین ، اتریوم و بایننس با قیمت بیش از 48 ، 40 و 57 هزار دلاری شاهد کاهش 9، 9.23 و 6.23 درصدی بودند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ