کد خبر: ۱۷۹۱۲۲
۰:۰ - ۱۴۰۰/۹/۱۴

تدوین سند جامع بالادستی صنعت نفت برای بهبود تصمیم سازی و وحدت رویه
سرپرست نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت اعلام کرد :

تدوین سند جامع بالادستی صنعت نفت برای بهبود تصمیم سازی و وحدت رویه

سرپرست معاونت نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت از تدوین سند جامع بالادستی صنعت نفت توسط کارگروه فنی، حقوقی و مالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سجاد خلیلی با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای یکپارچه‌ سازی اسناد به فارس گفت: اسناد و ابلاغیه‌های بالادستی مبنای برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اقدام شرکت‌های اصلی و تابعه بوده که محتوای آنها متناسب با شرایط و نیازهای روز، تغییرات ساختار سازمانی، فناوری و ... بازنگری و تکمیل می‌شود.

وی افزود: همچنین مدیریت بهینه زنجیره بالادستی صنعت نفت با حرکت در راستای چشم‌انداز ماموریت، اهداف کلان، راهبردها ، سیاست‌های متناظر و هماهنگی ابلاغیه‌ها و شیوه‌نامه‌های صادره در طول زنجیره محقق خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به تعدد اسناد و مدارک صادره از مبادی مختلف و با هدف ایجاد وحدت رویه، اخیرا جمع‌آوری، دسته‌بندی و به روز رسانی اسناد بالادستی مورد موافقت مقام عالی وزارت قرار گرفته و در این راستا تدوین و تنظیم سند جامع بخش بالادستی صنعت نفت توسط کارگروهی فنی، حقوقی و مالی در دست اقدام است.

جلیلی گفت: طبق برنامه‌، رویکردهای کلان صنعت نفت در بخش بالادستی به ترتیب اهمیت شامل اهداف، راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌ها و اولویت‌بندی فعالیت‌ها خواهد بود. تدوین این سند و اشتراک‌گذاری آن منجر به بهبود تصمیم‌سازی در سطوح مختلف سازمانی در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز و افزایش وحدت رویه در تنظیم اسناد ابلاغی آتی می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ