کد خبر: ۱۷۹۱۳۸
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۹/۱۴

توضیحات رئیس دفتر رئیسی درباره مذاکرات، لایحه بودجه و انتصابات خانوادگی

توضیحات رئیس دفتر رئیسی درباره مذاکرات، لایحه بودجه و انتصابات خانوادگی

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره هدف نهایی حضور ایران در مذاکرات وین ، لایحه بودجه و انتصابات خانوادگی توضیحاتی ارایه کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامحسین اسماعیلی در گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد: ایران با اراده و برنامه وارد مذاکرات وین شد و با لغو تحریم ها به دنبال نتیجه محور بودن گفت وگوها است. مردم در جریان کامل مذاکرات خواهند بود و ایران آمادگی ادامه مذاکرات را در وین داشت اما طرف های مقابل اعلام کردند باید مسائل را در پایتخت ها مطرح کنند.

وی افزود : واردات ۱۲۰ میلیون دوز واکسن ثابت کرد تحریم ها خنثی شده است. همچنین رویکرد دولت تزریق نوبت سوم واکسن به مردم است تا هموطنان در معرض آسیب قرار نگیرند.

این مقام مسئول درباره سفرهای استانی رئیسی توضیح داد : وی ۶ روز کاری در تهران و روز هم در مناطق مختلف و استان‌های محروم حضور دارد و با انجام سفرهای استانی به دنبال حل مشکلات مردم در مناطق مختلف است و جنبه تبلیغاتی ندارد.

اسماعیلی گفت: تمام تلاش دولت این است که لایحه بودجه در موعد مقرر به مجلس تقدیم شود و با اصلاح بسیاری از امور بتواند اختیارات را در استان‌ها بیشتر کند تا زمینه رشد اقتصادی فراهم شود.

وی در خصوص انتصابات خانوادگی در دولت گفت: طرح این مسائل با ذهنیت سازی غیر واقعی و مجعول، نشانگر آن است که عده‌ای به دنبال جفا به این دولت هستند و مصادیق مطرح شده بر خلاف واقعیت ها است. متاسفانه برخی در این فضا گرفتار شده‌اند تا از این طریق با طرح انتصابات فامیلی به اعتماد و محبوبیت دولت لطمه بزنند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ