کد خبر: ۱۷۹۳۸۹
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۹/۲۰

نعمت زندگی در دوران انقلاب اسلامی توفیق بزرگی بوده و باید قدر دانست
حدادعادل :

نعمت زندگی در دوران انقلاب اسلامی توفیق بزرگی بوده و باید قدر دانست

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: نعمت زندگی در دوران انقلاب اسلامی، توفیق بزرگ است که باید قدر آن را دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس ، غلامعلی حدادعادل در همایش نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان ، گفت: انقلابی‌ها، خود را برای انقلاب می‌خواهند نه انقلاب را برای خود. این گروه که از مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی و جبهه و جنگ وارد مسؤولیت شده‌اند به خدمت مردم فکر می‌کنند و باید این فرصت را مغتنم داست .

وی افزود : نعمت زندگی در دوران انقلاب اسلامی، توفیق بزرگ است که باید قدر آن را دانست. توفیقی که خداوند متعال در عرصه سیاسی در سه انتخابات گذشته نیز نثار نیروهای انقلاب کرده، سزاوار شکرگزاری است. تحول بنیادی در قوای سه‌گانه پدید آمده و این امر می‌طلبد تا اوضاع را با هوشیاری بیشتری پیگیری کرد.

حدادعادل ادامه داد: در اذهان انقلابیون و مردم دوگانه امیدواری قابل‌توجه به حل مشکلات و خود مشکلات وجود دارد که باید توجه شود. امیدی قابل‌توجه برای رفع مشکلات در مردم پیدا شده و باید به مؤلفه‌های این امید و دلایل امیدواری در کنار مشکلات عنایت شود. مهم‌ترین مؤلفه امید امروز مردم، اعتقاد به لطف خداوند متعال، مبانی ارزشمند و متعالی حضرت امام راحل و وجود مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این بزرگ‌ترین نعمت در زندگی محسوب می‌شود .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ