کد خبر: ۱۷۹۸۷۹
۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۴

خاندوزی ضعیف بوده و برنامه خاصی هم ندارد / پشیمانی از رای اعتماد
نماینده مجلس:

خاندوزی ضعیف بوده و برنامه خاصی هم ندارد / پشیمانی از رای اعتماد

نماینده مجلس با انتقاد از وزیر اقتصاد گفت: عملکرد خاندوزی بسیار ضعیف بوده و درصورت عدم توضیح و پاسخ منطقی باید استیضاح شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا پاک‌فطرت با اشاره به عملکرد احسان خاندوزی طی حضور 5 ماهه در وزارت اقتصاد به رویداد۲۴ گفت: باید به وزرای اقتصاد و صنعت تذکر محکم‌تر داد و طرح سوال را پیگیری کرد و اگر پاسخ راضی کننده‌ای ندهند و وضع به همین منوال پیش برود، طولی نخواهد کشید طرح استیضاح وزیر اقتصاد به مجلس بیاید .

وی افزود: روزی که خاندوزی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس آمد هیچ برنامه دقیقی را ارائه نداد و بیشتر کلیات را بیان کرد. به نظر نماینده‌ها احساسی رای دادند و امروزه مجلس به این نتیجه رسیده که خاندوزی توانایی حل مشکلات اقتصادی را ندارد. وی فرد ضعیفی بوده و برنامه خاصی هم ندارد.

این نماینده ادامه داد: زمانی که مجلس یازدهم تشکیل شد، دلار ۱۷ تومان بود و الان ۳۰ تومان است که اصلاً قابل توجیه نیست. هیات رییسه مجلس باید در ادامه جلسات و موضوعاتی که در صحن مطرح می‌شود بیشتر به مسائل معیشت، اقتصاد مردم، رونق تولید و افزایش قدرت پول ملی بپردازد.

به گفته پاک‌فطرت درحال حاضر که ایران در شرایط تحریم اقتصادی است باید تمام سیاست‌ها را اجرا کرده تا محاصره اقتصادی شکسته شود. این کار وزیر اقتصاد و تیم وی است، ولی چیزی از سمت وی دیده نمی‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ