کد خبر: ۱۸۰۳۴۲
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

۶ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند/ توقف ۷ نماد و یک بانک برای مجمع

۶ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند/ توقف ۷ نماد و یک بانک برای مجمع

در برابر توقف ۷ نماد و یک بانک برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۶ شرکت بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های لامیران، ایران ارقام، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس و سرمایه گذاری مسکن شمالغرب برای برگزاری مجمع سالانه، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان برای دو مجمع سالانه و فوق العاده، بانک پاسارگاد و فولاد آلیاژی یزد برای مجمع فوق العاده، کود شیمیایی اوره لردگان برای مجمع عادی بطور فوق العاده متوقف می شود.

براین اساس، "فلامی، مرقام، معیار، ثغرب" برای تصویب صورت های مالی، "وآذر" برای تصویب صورت های مالی و اصلاح اساسنامه، "وپاسار، فولای" برای افزایش سرمایه 100 و 109 درصدی از محل سود انباشته، "شلرد" برای انتخاب اعضای هیات مدیره، یکشنبه هفته آینده تصمیم گیری می کنند.

همچنین نماد شرکت های کیسون، بیمه معلم، تامین سرمایه امید پس از افشای اطلاعات با اهمیت، گرانیت بهسرام پس از عدم پاسخگویی در خصوص افشای آگهی دعوت به مجمع عادی بطور فوق العاده و تصمیمات مجمع، آ.س.پ، نساجی بروجرد پس از برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ