کد خبر: ۱۸۰۵۴۲
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

روال عادی تولید و رفع کامل اثرات حادثه در پتروشیمی بورسی دچار حریق

روال عادی تولید و رفع کامل اثرات حادثه در پتروشیمی بورسی دچار حریق

پتروشیمی بورسی پیرو وقوع آتش سوزی در خطوط خروجی به سمت فلر کوره زباله سوز واحد تصفیه از انجام روال عادی تولید و رفع کامل اثرات حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی شازند پیرو وقوع آتش سوزی در خطوط خروجی به سمت فلر کوره زباله سوز واحد تصفیه از انجام روال عادی تولید و رفع کامل اثرات حادثه خبر داد.

براین اساس، "شاراک" پیرو وقوع آتش سوزی در این شرکت اعلام کرد: وقوع حریق جزئی شامگاه روز 20 دی ماه در یکی از خطوط خروجی به سمت فلر کوره زباله سوز واحد تصفیه بوده و در روال عادی تولید شرکت هیچ گونه خللی وارد نشده است. تولید و فروش محصولات طبق روند پیش بینی شده در حال انجام و اثرات حادثه مذکور بطور کامل رفع شده است.

بنابراین گزارش، حمید غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی از وقوع حریق در پتروشیمی شازند در ساعات ابتدایی دوشنبه شب خبر داده و گفته بود، یکی از مخازن نه چندان بزرگ، نشتی داشت که با تلاش کارکنان، اقدام به رفع نقص و جلوگیری از نشتی می شود و در جریان این کار آتش سوزی اتفاق می افتد. متاسفانه بر اثر وقوع حریق یکی از کارکنان پتروشیمی جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر دیگر که یکی از آنها سوختگی حدودا ۴۰ درصدی داشت به بیمارستان منتقل شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ