کد خبر: ۱۸۰۶۹۲
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

پیش فروش دو محصول خودرو ساز بورسی لغو شد / شایعه و اعتراض متقاضیان
یک ساعت قبل از شروع ثبت نام امروز:

پیش فروش دو محصول خودرو ساز بورسی لغو شد / شایعه و اعتراض متقاضیان

پیش فروش دو محصول خودرو ساز بورسی گروه بهمن که با حاشیه هایی همراه شده ، یک ساعت قبل از شروع ثبت نام به دلیل شایعه افزایش قیمت ها ، لغو شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجتبی نظری مدیر ارتباطات شرکت بورسی گروه بهمن درباره لغو امروز و یک ساعت قبل از شروع فروش آنلاین دو محصول دیگنیتی و فیدیلیتی به ایرنا اعلام کرد: سعی گروه بهمن مشتری مداری و رسانیدن محصولات به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی است. به همین دلیل برخی مشکلات زیرساختی و مشکل ثبت‌نام آنلاین، منجر به لغو برنامه فروش شد و شایعه افزایش قیمت‌ها بی‌اساس است.

وی با اعلام از سرگیری پیش فروش از هفته آینده ، ادامه داد: برخی محدودیت‌ها ایجاد شده و هر کد ملی قادر به یک خرید خودرو خواهد بود. این محدودیت برای نمایندگی‌های فروش نیز است. همچنین امکان شناسایی مشتریان غیرواقعی و جلوگیری از فروش وجود دارد و امکان صلح در مرحله ثبت‌نام و انتقال امتیاز به دیگران حذف شده است.

براساس این گزارش با این وجود برخی مشتریان به نحوه فروش گروه بهمن معترض بوده و اعلام کرده اند در ثبت‌نام محصولات گروه بهمن و برخلاف قرعه کشی ایران خودرو و سایپا، هرکس که زودتر اطلاعات را در سایت تکمیل کند می‌تواند برنده شود. بنابراین دارندگان اینترنت پرسرعت از شانس بالاتری برخوردار خواهند بود.

مشکل دیگر، لزوم پرداخت مبالغ خودروها در همان لحظه است، به‌طوری که برای فیدیلیتی پنج و هفت نفره ۷۳۰ و ۷۴۵ میلیون تومان و برای دیگنیتی ۷۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.عمده مشتریان برای پرداخت این مبالغ با محدودیت تراکنش بانکی مواجه‌اند.

همنچنین با توجه به فاصله ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی قیمت کارخانه‌ای و بازاری این خودروها، دلالان و واسطه‌ها برندگان اصلی برنامه‌های فروش هستند.

دیکر تفاوت برنامه فروش گروه بهمن با ایران‌خودرو و سایپا، نبود شرط عدم پلاک فعال مشتری است. یعنی گروه بهمن اعلام کرده مشتری فقط نباید در زمان ثبت‌نام مالک خودروهای دیگنیتی یا فیدیلیتی باشد.

همچنین رباتی وجود دارد که با دریافت ۹ میلیون تومان، فرایند ثبت‌نام را انجام می‌دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ