کد خبر: ۱۸۰۷۹۸
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸

تعجب پلیس راهور از مواضع دبیر انجمن خودروسازان درباره تصادف ۶۰ خودرو

تعجب پلیس راهور از مواضع دبیر انجمن خودروسازان درباره تصادف ۶۰ خودرو

معاون اجتماعی پلیس راهور در واکنش به اظهارات اخیر دبیر انجمن خودروسازان ، درباره تصادف زنجیره‎ای ۶۰ خودرو در بهبهان توضیح داد و ابراز تعجب کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرهنگ عین الله جهانی در پاسخ به اظهارات اخیر احمد نعمت بخش در خصوص سانحه تصادف زنجیره‎ای بهبهان گفت: کارشناسان پلیس راهور در تصادفات زنجیره‌ای حدود ۶۰ خودرو در محور بهبهان به رامهرمز ضمن بررسی صحنه تصادف مواردی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کردند.

وی افزود: طبق این گزارش ، اکثر خودروها دارای مدل بالای سال ۹۱ بوده و شدت تصادفات حاکی از سرعت بالا در زمان بروز تصادفات است که بر هر بیننده ای حتی غیر کارشناس واضح و مبرهن است.

این معاون ادامه داد: در تصادفات زنجیره‌ای ، وسایل نقلیه پشت سر همدیگر، یعنی آسیب موثر به جلوی تمام وسایل نقلیه درگیر حادثه بوده و طبیعی است که با ورود ضربه ناحیه جلوی خودرو باید ایربگ ها عمل می کردند اما عجیب است که دبیر انجمن خودروسازان ، ضربه را برای همه خودروها از عقب آنها بیان کرده در حالی که خودرویی که در این تصادفات از عقب آسیب دیده ، قبل از آن با قسمت جلو به ماشین جلویی برخورد کرده است و باید ایربگ ها عمل می کردند.

جهانی گفت: عمل نکردن ایربگ ها فقط در این تصادفات نبوده و یا انفجاری که در یکی از خودروها در این حادثه اتفاق افتاد، صرفاً معطوف به این حادثه نبوده و بارها این نقایص فنی و ضعف ایمنی خودروها وجود داشته است. لذا انتظار می رود به جای پاسخ های غیر فنی ، غیرمنطقی و مخدوش کردن افکار عمومی کیفیت خودروهای تولید داخل ارتقا یابد تا ضمن عمل به وظایف گامی برای ایمنی بیشتر مردم برداشته شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ