کد خبر: ۱۸۰۸۱۴
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸

همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی را دریافت کرد
برای پنجمین سال پیاپی:

همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی را دریافت کرد

همراه اول برای پنجمین سال پیاپی با توجه به شفافیت مالی، تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی با حضور شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴، هادی قوامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران، برگزار شد.

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، همراه اول با توجه به شفافیت مالی برای پنجمین بار پیاپی حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت های حائز رتبه بصورت سالانه اعطا می شود. در این دوره که فقط 6 بنگاه اقتصادی موفق شدند در سطح تندیس حضور یابند، همراه اول بر جایگاه نخست ایستاد. همراه اول تنها بنگاه اقتصادی ارتباطی است که موفق به دریافت تندیس زرین این جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی که از سال ۸۹ هرساله برگزار می شود، بستر ساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ