کد خبر: ۱۸۰۸۹۴
۰:۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲

تاسف سازمان بورس از اعلام ناقص مواضع عشقی و عامل زیان ۱.۵ساله مردم!

تاسف سازمان بورس از اعلام ناقص مواضع عشقی و عامل زیان ۱.۵ساله مردم!

سازمان بورس خواهان شفاف سازی اظهارات کامل عشقی در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شد و عامل زیان ۱.۵ ساله مردم را هم اعلام کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد هادی سلیمی زاده سرپرست روابط عمومی سازمان بورس طی نامه‌ای به محمدعلی قندهاری نیا مدیر روابط عمومی مجلس اعلام کرد: در پی انتشار ویدئو تقطیع شده جلسه ۲۱ دی کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد و همراهی برخی معاونین، متأسفانه روایتی ناقص از اظهارات مجید عشقی رئیس سازمان بورس به تصویر کشیده شده که موجبات آزردگی خاطر سهامداران و اهالی بازار سرمایه در شرایط حساس کنونی را فراهم آورده است.

لذا تقاضا می شود ویدئو کامل این نشست در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گیرد تا مردم بخصوص سهامدارانی که در طول ۱.۵ سال گذشته به دلیل نوسانات بازار سرمایه متحمل زیان شده‌اند بصورت کامل در جریان مذاکرات صورت گرفته و مواضع مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان بورس در جلسه مذکور قرار گیرند.

متاسفانه عملکرد نادرست دولت قبل و برخی مسئولین در ترغیب عموم مردم به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سرمایه زمینه‌ساز وارد آمدن آسیب جدی به سرمایه گذاران و اعتماد ارزشمند آنها شد. ولی سازمان بورس بنا بر رسالت و وظیفه ذاتی همواره به دنبال صیانت از حقوق تمامی سرمایه گذاران و سهامداران در بازار سرمایه بوده و در ادامه نیز از هیچ تلاشی برای حمایت از آنها فروگذار نخواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ