کد خبر: ۱۸۱۰۱۰
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۴

قابلیت نمایش جزئیات سهمیه بنزین به اپلیکیشن رانندگان تپسی افزوده شد

قابلیت نمایش جزئیات سهمیه بنزین به اپلیکیشن رانندگان تپسی افزوده شد

تپسی با توجه به اهمیت سهمیه بنزین برای رانندگان و جهت شفافیت هر چه بیشتر، امکان مشاهده جزئیات واریز این سهمیه را به اپلیکیشن سفیران افزود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تپسی با توجه به اهمیت سهمیه بنزین برای رانندگان و جهت شفافیت هر چه بیشتر، امکان مشاهده جزئیات واریز این سهمیه را به اپلیکیشن سفیران افزود.

براین اساس، رانندگان تپسی با مراجعه به صفحه درآمد و لمس کردن دکمه جزئیات سهمیه بنزین، می توانند مواردی مانند کیلومتر طی شده در ماه اخیر و مجموع پیمایش 5 ماه گذشته را مشاهده کنند. همچنین مقدار سهمیه واریز شده، علت عدم واریز سهمیه و قوانین مرتبط با تخصیص سهمیه بنزین نیز در این قسمت قابل مشاهده است.

در جهت رفع دغدغه رانندگان مسیر دسترسی به سامانه سماس نیز در همان صفحه فراهم شده است که با لمس دکمه ورود به سامانه سماس، می توانند جزئیات بیشتری مانند مانده سهمیه و مقدار مصرف شده را نیز مشاهده کنند.

تا پیش از این رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت سهمیه بنزین و  جزئیات، نیازمند تماس با پشتیبانی تپسی بودند اما در حال حاضر تمامی رانندگان تپسی با به روزرسانی برنامه، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و نیازی به ارتباط تلفنی با تپسی ندارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ