کد خبر: ۱۸۱۰۲۴
۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۴

احتمال عرضه اولیه سرخابی‌ها تا پایان بهمن در بازار پایه + پیش شرط های واگذاری
رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد:

احتمال عرضه اولیه سرخابی‌ها تا پایان بهمن در بازار پایه + پیش شرط های واگذاری

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با امیدواری به عرضه اولیه سهام سرخابی‌ها در بازار پایه و تا پایان بهمن ماه از برگزاری مجمع باشگاه استقلال و پرسپولیس در این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین قربانزاده با اشاره به نشست کارشناسان برای ارزش گذاری سهام سرخابی ها جهت واگذاری به تسنیم گفت: امید است تا پایان بهمن، مقدمات واگذاری سرخابی‌ها فراهم شود. مجمع باشگاه استقلال و پرسپولیس این هفته و ۶ و  ۹ بهمن برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر ضرورت دریافت صورت های مالی باید افزایش سرمایه از محل صرف سهام و ارزش گذاری استقلال و پرسپولیس هم مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری مجمع برای تصویب صورت های مالی، ارزشگذاری در هیات واگذاری، ثبت دو باشگاه نزد سازمان بورس و دریافت مجوز افزایش سرمایه، درج نماد در بازار پایه فرابورس و برگزاری مجمع برای تصویب افزایش سرمایه از جمله اقداماتی است که در راستای واگذاری سهام  در هفته های آتی انجام خواهد شد.

قربانزاده گفت: در صورت امکان تلاش می شود با هماهنگی بورس، نماد این دو باشگاه به نام آنها انتخاب، تصویب و در بازار سرمایه درج شود.

وی افزود: یکی از مشکلات افزایش سرمایه از محل صرف شمولیت مالیاتی اندوخته صرف است که تلاش می شود سرخابی ها از این موضوع مستثنی شوند. ضمن این که باید در خصوص میزان افزایش سرمایه این دو باشگاه هم تصمیم گیری کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ