کد خبر: ۱۸۱۱۰۴
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۵

حمایت دولت از بورس با تدوین پیشنهاداتی ادامه دارد/ وعده اخبار خوش در دهه فجر
سخنگوی دولت :

حمایت دولت از بورس با تدوین پیشنهاداتی ادامه دارد/ وعده اخبار خوش در دهه فجر

سخنگوی دولت ضمن اعلام اخبار خوش اقتصادی در دهه فجر و تحقق دو وعده رئیسی ، گفت: مسیر حمایت دولت از بورس ادامه دارد و پیشنهاداتی درحال تدوین است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بهادری جهرمی در نشست مطبوعاتی امروز با رسانه ها درباره اوضاع وخیم بورس در ماه های اخیر که با سقوط شاخص به کانال 1.2 میلیون واحدی همراه شده ، گفت : مسیر حمایت دولت از بورس با تصویب 10 بندی ادامه دارد و کار گروهی با ریاست معاون اول رئیسی ، معاون اقتصادی، وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس و دیگر اعضای  اقتصادی دولت تشکیل شده  نظر صاحب نظران دریافت شد و پیشنهاداتی درحال تدوین است.

وی ادامه داد: رییس جمهور در مورد بورس با حضور در جلسات منظم اقتصادی همه مسائل را گروه اقتصادی پایش می‌کند. در خصوص رمزارزها هم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با برگزاری جلساتی متعدد این مسئله را بررسی کرده است .

جوانترین عضو کابینه دولت ، پیشنهاد توافق موقت برای احیای برجام را رد کرد و توضیح داد: این موضوع در دستور کار ایران نیست و گروه مذاکره کننده بر رفع پایدار و مطمئن تحریم های متمرکز است. در سفر هفته قبل رئیسی به مسکو هم بحثی در این مورد نشد و این سفر با توافقات گسترده و قراردادهای در حوزه نفت و راه آهن همراه بود و مردم بزودی شاهد آثار و نتایج سفر رئیسی خواهند بود.

بهادری جهرمی با اعلام اینکه دولت اجازه نداده و نخواهد داد تحریم‌های اقتصادی مانع صادرات و فروش نفت شود، ادامه داد: اولین وعده دولت، حفظ سلامت مردم بود که دستاوردهای آن اعلام شده و با گذشت زمان و به تدریج اخبار خوش اقتصادی مانند وام‌ بدون ضامن کمتر از 100 میلیون تومان و بازگشت سود مازاد بانکی بیشتر خواهد شد و در دهه فجر باید منتظر خبرهای خوش و افتتاح پروژه های ملی و اقتصادی بود.

وی افزود: درباره نقل قول‌هایی مبنی بر احتمال مذاکره مستقیم هم طرف آمریکایی‌ از طرق مختلف درخواست‌هایی کرده اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. در مورد عربستان هم  ۴ دور مذاکره در عراق انجام شده فعلا صرفا چند هیئت نمایندگی در سازمان همکاری اسلامی جهت بازگشایی و نمایندگی ایران به جده اعزام شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ