کد خبر: ۱۸۱۱۱۹
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۶

وعده حمایت از سهام
مدیرعامل مطرح داد:

وعده حمایت از سهام "تجلی" و بازارگردانی مناسب تا رسیدن به ارزش واقعی

مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات با اشاره به پروژه های جدید از وعده حمایت از سهام و انجام بازارگردانی مناسب خبر داد تا "تجلی" جایگاه را پیدا کند و به ارزش واقعی برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرتضی علی اکبری با اشاره به کشف قیمت ۱۰۰۲ ریالی نماد "تجلی" و بازگشایی بدون دامنه نوسان گفت: انتظار می رفت نماد با قیمتی بهتر، بازگشایی شود اما با توجه به شرایط فعلی بازار با این قیمت کشف شد. سهام "تجلی" باید جایگاه را پیدا کند. این قیمت رضایت مند نیست و قطعا پشتیبانی لازم انجام خواهد شد تا سهم جایگاه را در فرابورس پیدا کند.

وی افزود: بطور قطع آینده تجلی با حمایت گل گهر و چادرملو مثبت خواهد بود. چرا که تمایل به افزایش درصد سهام این شرکت را دارند. "تجلی" انجام بازارگردانی مناسب را در دستور کار دارد و به سهامداران این وعده داده که هرچقدر نیاز باشد، سهام شرکت خریداری می شود تا نگرانی نداشته باشند و در روزهای آتی سهم به ارزش واقعی برسد.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ها و پروژه‌های متعدد، بتوان عایدی مطلوبی برای سهامداران بالفعل و بالقوه داشت. پروژه‌های جدید بر آینده سهام این شرکت تاثیر مثبت می‌گذارد و محدود به ۵ پروژه نیست. چندین پروژه آغاز شده که فولاد کردستان از جمله سرمایه گذاری های جدید است. 

علی اکبری ادامه داد: ۴۴ درصد سهام شرکت تازه تاسیس متعلق به تجلی است. علاوه بر آن ۲ معدن از قبل در تربت حیدریه خریداری شده و اکتشاف معادن کوچک طلا و مس در حال طی مرحله تکمیلی است. همچنین در قالب کنسرسیوم در معدن جانجا که یک معدن بزرگ مس در ایران است، مشارکت دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ