کد خبر: ۱۸۱۵۶۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸

معاملات مشکوک بانک فرابورسی، یک پتروشیمی،
در روز افت ۲۲.۳ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، "فملی"، پدیده شاندیز + ۱۱ نماد

در روز افت ۲۲.۳ هزار واحدی شاخص، بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، ملی مس، توسعه بین المللی پدیده شاندیز به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار منفی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 22 هزار و 361 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 282 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.1 و 7.5 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به فروش اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به تجلی توسعه معادن و فلزات، ملی مس، فولاد مبارکه، بانک صادرات به همراه بانک تجارت با تقاضای 709، 523، 375، 326 و 326 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 15 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، ایران مرینوس شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 2.8 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بیمه سرمد، بنیان دیزل، بانک سامان، افست، زغال سنگ پرورده طبس، توسعه بین الملی پدیده شاندیز، هلدینگ داروپخش، پتروشیمی جهرم، کشت و صنعت جوین، سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس، لیزینگ کارآفرین، کمباین سازی ایران، خدمات فنی فولاد یزد و ملی مس، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک بانک، یک پتروشیمی، ملی مس، پدیده شاندیز به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ