کد خبر: ۱۸۱۶۱۴
۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹

توقف موقت ۱۳ نماد ، تمدید تعلیق ۴ فرابورسی ، روز آخر قبل از مجمع دو سهم و...

توقف موقت ۱۳ نماد ، تمدید تعلیق ۴ فرابورسی ، روز آخر قبل از مجمع دو سهم و...

نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و تعلیق ۴ نماد هم تمدید شد و امروز آخرین روز قبل از مجمع دو شرکت بوده و بازارگردانی سهم هم شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات دومین روز هفته ، نماد شرکت های چادرملو ، ملی مس ، توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌، گسترش‌ سرمایه‌ گذاری‌ ایران‌ خودرو، داروسازی‌ سینا و تولید نیروی برق آبادان برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های جوشکاب‌ یزد برای یک روز و کیسون ، آزمایش، پتروشیمی قائد بصیر، بانک شهر و کاشی صدف سرام استقلال آباده هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند .

نماد حمل و نقل بین المللی خلیج فارس نیز به علت ظن ، دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات تا 24 بهمن و تعلیق سه پتروشیمی حاضر در فرابورس و شامل ممسنی ، کازرون و دهدشت تا 28 بهمن و صنایع کشاورزی وکود زنجان تا 30 بهمن تمدید شد. 

علاوه بر این امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام دو شرکت بورسی زرماکارون و پگاه آذربایجان غربی به دلیل برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده و انتخاب اعضا هیات مدیره است.

حجم مبنای نماد " ساذری" هم به یک تغییر کرد و حجم مبنای "شتولی" هم طبق مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.

بازارگردانی سهام سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با دامنه نوسان روزانه قیمت بازار‌های اول و دوم فرابورس و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج شروع شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ