کد خبر: ۱۸۶۴۷۹
۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱/۲۸

مجوز افزایش سرمایه سه شرکت از سود انباشته و مطالبات و آورده صادر شد
با ۷۳ ، ۶۷ و ۱۰۰ درصد:

مجوز افزایش سرمایه سه شرکت از سود انباشته و مطالبات و آورده صادر شد

سه شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۷۳ ، ۶۷ و ۱۰۰ درصدی را از دو محل سود و مطالبات و آورده گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت کارخانجات داروپخش ، سرمایه گذاری ساختمان نوین و اعتباری ملل به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 73 ، 67 و 100 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "دارو" سرمایه فعلی را از 150 به 260 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اجرای طرح توسعه می شود.

همچنین سرمایه فعلی "وثنو" از 150 به 250 میلیارد تومان می رسد. 58.9 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 41 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه گذاری ها شود.

"وملل" هم سرمایه فعلی را از هزار به دو هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این موسسه فرابورسی از محل آورده نقدی سهامداران و برای ارتقای وضعیت موسسه به بانک، اصلاح ساختار مالی و افزایش نسبت کفایت سرمایه اعمال می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ