کد خبر: ۱۸۹۱۳۷
۱۷:۰ - ۱۴۰۱/۲/۲۱

امور بخش مارکتینگ اکسکوینو از اخبار اثر گذار تا انتخاب سبد و نحوه استفاده
مدیر محتوای شرکت مطرح کرد:

امور بخش مارکتینگ اکسکوینو از اخبار اثر گذار تا انتخاب سبد و نحوه استفاده

مدیر محتوای اکسکوینو گفت: امور بخش مارکتینگ در حوزه آموزش، اطلاع رسانی است و اخبار اثر گذار بر قیمت رمزارز‌ها تا نحوه استفاده و انتخاب سبد سرمایه گذاری را بصورت اطلاعات جامع در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی مقصودی در خصوص بخش مارکتینگ شرکت اکسکوینو گفت: امور این بخش در حوزه آموزش، اطلاع رسانی و اخبار است. تمامی اخباری که روی قیمت رمزارز‌ها تاثیر می‌گذارند تا نحوه استفاده و انتخاب سبد سرمایه گذاری که به عهده کاربران است بصورت اطلاعات جامع و کافی در اختیار کاربران قرار داده می شود تا بتوانند به درستی تصمیم گیری کنند. اگر قرار است در یک پروژه سرمایه گذاری کنند باید بدانند در چه ارز و پروژه‌ای سرمایه گذاری کنند یا اگر بخواهند خرید و فروش کنند بدانند چه زمانی خرید چه زمانی از این بازار خروج داشته باشند.

وی افزود: وظایف چند شاخه اصلی دارد که همه به هم مرتبط است. بحث اول آموزش است و از صفر تا صد بحث فنی ارز‌های دیجیتال تا اطلاعات مختلف در تمام پروژه‌های رمزارزی که در جهان وجود دارد را شامل می شود. بعد از بیت کوین بیش از ۱۰ هزار آلت کوین وجود دارد که بسیاری از اینها کلاهبرداری هستند و باید به کاربران آموزش و اطلاع داد تا بدانند کدام پروژه را از نظر ریسک پذیری و آینده دار بودن آنها انتخاب و از کدام یک دوری کنند. مباحث دیگر بحث‌های پروموشن‌ها و کمپین‌ها است. بخش دیگر، آموزش تکنیکال است که کاربران با روند بازار و نکات تکنیکال آشنایی داشته باشند و بدانند به چه صورت باید از این نمودار‌ها استفاده کنند.

مدیر محتوای اکسکوینو درخصوص دوره‌های آموزشی توضیح داد: دوره‌های آموزشی مختلفی وجود دارد و دوره‌های بسیاری برگزار شده که یکی از آن‌ها دوره آموزشی بلاکچین و رمزارز‌ها در دانشگاه امیرکبیر بود. در این دوره که شهریور سال گذشته انجام شد خیلی از کاربران شرکت کردند و همه ظرفیت‌ها به فروش رفت که نتیجه مطلوبی هم حاصل شد.

مقصودی درباره آموزش در حوزه رمزارز‌ها نیز گفت: آشنایی با این حوزه به جهت غیرمتمرکز بودن آن هم جزو وظایف است. هرچه فعالان این حوزه کمک کنند و همه آموزش ببینند قطعا بقیه بیشتر استفاده می‌کنند و این برای همه سودمند است تا همه شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند بتوانند پرقدرت‌تر و حرفه ای‌تر به کاربران آموزش دهند و همه بتوانند از این بازار‌ها استفاده کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ