کد خبر: ۱۸۹۳۶۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۲/۳۱

تغییر تعرفه‌های سال جاری گاز و ابلاغیه پیش از موعد و در خرداد
مدیر امور گاز رسانی شرکت ملی گاز

تغییر تعرفه‌های سال جاری گاز و ابلاغیه پیش از موعد و در خرداد

مدیر امور گاز رسانی شرکت ملی گاز از تغییر تعرفه‌های سال جاری و ابلاغیه پیش از موعد همیشگی خبر داد که در خردادماه مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلال نورموسوی درباره تغییرات جدید نرخ های گاز در سال جاری به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طبق الزامات قانونی مانند بند م تبصره یک قانون بودجه درباره تعیین الگوی مصرف و بند ک تبصره ۱۵ بخشودگی گاز بها خانوار‌های مستمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تعیین تعرفه برای مابقی بخش‌ها باید به گونه‌ای باشد که این بخشودگی را جبران کند و غیر یارانه‌ای شود.

وی ادامه داد: پیشنهادات شرکت ملی گاز درباره تغییر تعرفه‌های گاز پر مصرف‌ها و طبق بند ب ماده یک قانون هدفمندی یارانه‌ها به دولت ارسال شد و باید منتظر ابلاغیه جدید و اجرا بود. تغییر تعرفه‌ها زودتر و احتمالا در خرداد ابلاغ می‌شود تا هم مردم مطلع شوند و هم بتوان تشریح بیشتری انجام داد و اثربخشی آن را در بازیافت گاز و مصرف بهینه در بخش خانگی در دوره سرد بررسی کرد.

نور موسوی افزود: ابلاغیه جدید شامل دوره گرم نیز می‌شود اما چون مصارف دوره گرم بسیار پایین است از نظر مبلغ گازبها محسوس نیست ولی تشریح این موضوع نیاز به زمان بندی دارد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ