کد خبر: ۱۸۹۴۴۵
۱۵:۳ - ۱۴۰۱/۳/۱

معاملات مشکوک شرکت قندی، یک بیمه، سه سرمایه گذاری + ۱۰ نماد
در روز افت ۲.۴ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک شرکت قندی، یک بیمه، سه سرمایه گذاری + ۱۰ نماد

در روز افت ۲۴۵۴ واحدی شاخص، شرکت قندی، سهم بیمه ای، سه سرمایه گذاری به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی متعادل و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 2454 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 582 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.9 و 2.9 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران ترانسفو، سایپا، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان به همراه ایران خودرو با تقاضای 658، 395، 384 ، 318 و 307 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 12 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، پلاستیک شاهین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد 2.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 50.2 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های قند ارومیه، سرمایه گذاری و خدمات مدیریت ص. بازنشستگی کشوری، سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر، افرا نت، فن آوا، خوراک دام پارس، ایران ترانسفو، کود شیمیایی اوره لردگان، پشمبافی توس، بیمه زندگی خاورمیانه، نیرو سرمایه ، بنیان دیزل، سرمایه گذاری اقتصاد نوین و غلتک سازان سپاهان، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور شرکت قندی، سهم بیمه ای، سه سرمایه گذاری به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ