کد خبر: ۱۸۹۴۸۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۳

مجوز افزایش سرمایه ۷۷، ۱۰۰ و ۱۱۵ درصدی سه شرکت صادر شد
از سه محل:

مجوز افزایش سرمایه ۷۷، ۱۰۰ و ۱۱۵ درصدی سه شرکت صادر شد

سه شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۷۷، ۱۰۰ و ۱۱۵ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت نیرو کلر، هلدینگ دارویی سبحان و پتروشیمی فارابی به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 100، 115 و 77 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "شکلر" سرمایه فعلی را از 50 به 100 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف تامین مخارج تکمیل طرح‌ های توسعه شود.

همچنین سرمایه فعلی "دسبحا" از 324.1 به 697.5 میلیارد تومان می رسد. 211.3 میلیارد تومان از تامین مالی این هلدینگ بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 162 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها اعمال و برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

در این میان، "شفارا" سرمایه فعلی را از 263 به 465 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت تهیه بخشی از مواد اولیه مصرفی و نیز تأمین هزینه‏ های اجرای طرح تولید اسید فوماریک از پساب واحد انیدرید فتالیک اعمال می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ