کد خبر: ۱۸۹۵۲۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۴

مقایسه چهار فولاد ساز بورسی از لحاظ میزان فروش و تعداد کارکنان
کارشناس بازارهای مالی اعلام کرد:

مقایسه چهار فولاد ساز بورسی از لحاظ میزان فروش و تعداد کارکنان

کارشناس بازارهای مالی ، مقایسه ایی از فروش و تعداد کارکنان چهار شرکت بورسی ذوب آهن ، فولاد خوزستان ، فولادمبارکه و فولاد خراسان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کاظم نادرعلی با مقایسه میزان فروش و تعداد کارکنان ذوب آهن با سه شرکت فولادی حاضر در بورس با انتشار یادداشتی در فضای مجازی اعلام کرد: شرکت ذوب آهن در 9 ماهه برای هر سهم 360 ریال سود محقق کرده بود که در 12 ماهه به 303 ریال کاهش داشت.

ذوب آهن نه تنها به دلیل کوره بلند و استفاده از زغالسنگ برای تامین انرژی از یارانه انرژی استفاده نمی کند بلکه با نیروی انسانی بالایی که طی سال های گذشته بصورت دستوری جذب کرده، بهای اشتغال زایی را می پردازد. نیروی انسانی ذوب آهن به ازای یک میلیون تن محصول معادل 4 برابر سایر فولادسازان است.

براین اساس، ذوب آهن با فروش 2.4 میلیون تنی و تعداد کارکنان دائمی و قراردادی 13 هزار نفر برای تولید یک میلیون تن محصول، 5400 نفر مشغول به کار هستند.

شرکت فولاد خوزستان با فروش 3.5 میلیون تنی و تعداد 5700 نفر نیرو برای تولید یک میلیون تن محصول، 1630 نفر مشغول به کار هستند. همچنین شرکت فولاد مبارکه با فروش 7.3 میلیون تنی و تعداد 12500 نفر نیرو برای تولید یک میلیون تن محصول، 1700 نفر فعالیت دارند.

در شرکت فولاد خراسان هم با فروش 800 هزار تنی و تعداد 1300 نفر نیرو برای تولید یک میلیون تن محصول،  1625 نفر حضور دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ