کد خبر: ۱۸۹۵۶۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۵

سازمان بورس از برگزاری و حضور در نمایشگاه سالانه انصراف داد

سازمان بورس از برگزاری و حضور در نمایشگاه سالانه انصراف داد

سازمان بورس با انصراف از برگزاری و حضور در چهاردهمین دوره از نمایشگاه بورس؛ بانک و بیمه اعلام کرد: تمامی فعالیت‌ها ذیل این عنوان توسط بخش خصوصی انجام می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان بورس پس از برگزاری ۱۲ دوره موفقیت‌آمیز نمایشگاه تخصصی بورس از سال گذشته، انصراف را از برگزاری و حضور در این نمایشگاه سالانه به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام کرد.

براین اساس، امتیاز برگزاری این نمایشگاه از سال گذشته بطور کامل در اختیار شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار گرفته و سازمان بورس هیچ نقش و مسئولیتی در روند برگزاری این نمایشگاه ندارد و تمامی فعالیت‌ها ذیل عنوان چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه توسط بخش خصوصی انجام می‌پذیرد.

در همین راستا و با توجه به تماس‌های مکرر نهادهای مالی بازار سرمایه ، بانک‌ها و بیمه‌ها در خصوص اطلاع از چگونگی نحوه برگزاری چهاردهمین دوره این نمایشگاه ، استفاده از عنوان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور و مشارکت سازمان بورس قویاً تکذیب می‌شود.

سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر بازار سرمایه با تأکید بر عدم حضور در این دوره از نمایشگاه، هیچ مسؤلیت و نقشی در قبال نحوه برگزاری این رویداد ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ