کد خبر: ۱۸۹۷۴۶
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۱۰

مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰، ۹۵، ۴۰ و ۲۵ درصدی چهار شرکت صادر شد
از دو محل:

مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰، ۹۵، ۴۰ و ۲۵ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰، ۹۵، ۴۰ و ۲۵ درصدی را از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران، مس افق کرمان، سرمایه گذاری سپه و هلدینگ تاپیکو به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 100، 40، 95 و 25 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "شیران" سرمایه فعلی را از 964 میلیارد به 1.9 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

همچنین سرمایه فعلی "فافق" از 250 به 350 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای جبران مخارج مشارکت انجام شده در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌ پذیر اعمال می شود.

"وسپه" هم سرمایه فعلی را از 1.2 به 2.3 هزار میلیارد تومان می رساند. 805.7 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 334.3 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای جبران مخارج سرمایه‌گذاری صورت گرفته و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌ پذیر و تحصیل سهام اعمال می شود.

در این میان، سرمایه فعلی "تاپیکو" از 8.1 به 10.1 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این هلدینگ بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‎های سرمایه پذیر شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ