کد خبر: ۱۸۹۹۶۹
۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۳/۲۱

آمادگی خودروساز بورسی برای عرضه محصولات زیرمجموعه در بورس کالا
پس از تصمیم شورای عالی بورس صورت می گیرد:

آمادگی خودروساز بورسی برای عرضه محصولات زیرمجموعه در بورس کالا

خودروساز بورسی مشمول تعلیق نماد پس از لغو عرضه محصولات زیرمجموعه در بورس کالا از فراهم کردن زیرساخت ها و ظرفیت تولید پس از تصمیم گیری لازم از سوی شورای عالی بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه بهمن که نماد آن جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی تا 31 خرداد تعلیق شده از همکاری با بورس کالا برای فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز و ظرفیت تولید جهت عرضه دو محصول شرکت زیرمجموعه در این بورس پس از تصمیم گیری لازم از سوی شورای عالی بورس خبر داد.

براین اساس، "خبهمن" اعلام کرد: پس از هماهنگی ها و اقدامات به عمل آمده با بورس کالا و صدور اطلاعیه های 11 خرداد جهت عرضه خودروهای سواری تولیدی شرکت بهمن موتور در 18 خرداد و به رغم تاکید بر آمادگی لازم این شرکت برای عرضه، متاسفانه اطلاعیه مذکور به دلایلی که از سوی بورس کالا طی نامه 18 خرداد مستند به نامه 17 خرداد معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت اطلاع رسانی شد به تعویق افتاد.

لذا این شرکت با همکاری و مساعدت بورس کالا کلیه تمهیدات لازم اعم از زیرساخت های موردنیاز و ظرفیت تولید را جهت عرضه محصولات مذکور در بورس کالا فراهم کرده و امید است پس از تصمیم گیری لازم از سوی شورای عالی بورس عملیاتی شدن عرضه با آمادگی کامل صورت پذیرد.

این شرکت تمام تلاش  را درجهت تولید محصولات باکیفیت و با روند افزایشی و عرضه محصولات جدید و فروش آنها با قیمت های عادلانه و رقابتی در چارچوب سیاست ها و مصوبات قانونی به عمل خواهد آورد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ