کد خبر: ۱۹۰۲۳۵
۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۳/۲۸

خروج موقت ایران خودرو و ۱۱ نماد از تابلو، ۹ ابطالی و رفع گره از یک شرکت

خروج موقت ایران خودرو و ۱۱ نماد از تابلو، ۹ ابطالی و رفع گره از یک شرکت

نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله ایران خودرو به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته، معاملات سهام ۹ شرکت نیز باطل و یک شرکت هم مشمول رفع گره معاملاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات بورس در آخرین روز کاری این هفته، نماد شرکت های تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌، لیزینگ رایان‌ سایپا ، دامداری تلیسه، صنایع و معادن کوثر و تولید گوشت مرغ ماهان به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ساعت بسته شد. 

شرکت های ایران‌ خودرو، پارس فولاد سبزوار، سرمایه‌گذاری‌نیرو و ایران‌ یاسا تایر ورابر برای یک روز و رهشاد سپاهان، مواداولیه الیاف مصنوعی و قند تربت حیدریه نیز برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، بخشی از معاملات چهارشنبه شرکت های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی کرمانشاه، گروه دارویی سبحان، مهندسی مرآت پولاد، مهندسی فیروزا، نساجی بروجرد و غذایی کیوان را باطل کردند.

بازارگردانی سهام دو شرکت فرابورسی قند ارومیه و سرمایه گذاری ارزش آفرینان شروع و حجم مبنای نماد معاملاتی "قتربت" هم از امروز به یک تغییر کرد.

همچنین امروز سهام شرکت کف که در روزهای گذشته دارای صف فروش بود، مشمول رفع گره معاملاتی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ