کد خبر: ۱۹۱۵۳۰
۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۴/۵

خروج موقت ذوب آهن و سایپا و ۱۰ شرکت + رفع گره از دو سهم مثبت و منفی

خروج موقت ذوب آهن و سایپا و ۱۰ شرکت + رفع گره از دو سهم مثبت و منفی

نماد ذوب آهن و سایپا و ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر بسته شد و دو سهم مثبت و منفی بازار پایه هم مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیش از شروع داد و ستد سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در دومین روز هفته، نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، سایپا، تامین سرمایه بانک ملت، لیزینگ‌ صنعت‌ و معدن‌، دارویی‌ لقمان‌، نیروگاه زاگرس کوثر، ریل پرداز نو آفرین و سرمایه گذاری مسکن پردیس به دلیل اعلام رویدادهای مهم و برای یک ساعت بسته شد. 

شرکت های سایپا آذین‌ برای یک روز کاری و صنعتی و تولیدی اتمسفر و خدمات فنی فولاد یزد نیز برای دو روز کاری و پتروشیمی اصفها بدون اعلام زمان از تابلو معاملات خارج شدند.

در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات چهارشنبه گذشته سهام بانک خاورمیانه، بانک دی، نیلی صنعت کرمان، پخش البرز،حق تقدم کشتیرانی خط دریابندر، نساجی بروجرد، مهندسی فیروزا و غذایی کیوان را باطل کردند.

همچنین امروز دو نماد فرابورسی "شتهران و شکف " که در بازار پایه نارنجی حضور دارند و در روزهای گذشته دارای صف خرید و فروش بودند، مشمول رفع گره معاملاتی بوده و حجم مبنای نماد معاملاتی "سپرمی" از امرو بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد. 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ