کد خبر: ۱۹۱۵۷۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۴/۶

رونمایی از نخستین کراس اوور ایران خودرو با ادعای رقابت با محصولات روز جهان!
با وعده تولید از سال آینده رخ داد:

رونمایی از نخستین کراس اوور ایران خودرو با ادعای رقابت با محصولات روز جهان!

ایران خودرو با رونمایی از نخستین محصول کراس اوور و وعده تولید از سال آینده ، مدعی رقابت با خودروهای وارداتی و روز جهان شد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نخستین محصول کراس اوور ایران‌خودرو با نام "ری‌را" و به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین خودروهای ملی با استانداردها و تجهیزاتی در رده خودروهای مطرح اروپایی و برترین‌های آسیا رونمایی شد.

براساس این گزارش، قرار است آزمون‌های جاده‌ای محصول جدید از اواخر شهریور آغاز و از اوایل سال آینده ، تولید انواع آن و در ابتدا در نوع V2 بر روی پلتفرم مدرن و جدید موسوم به IKP1 شروع شود .

این خودرو قادر به تامین همه استانداردهای ۸۵ گانه مدنظر سازمان ملی استاندارد شده و در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و همچنین حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیا است و با تجهیزات ایمنی و رفاهی متعددی که برای آن در نظر گرفته شده می‌تواند با خودروهای وارداتی و خودروهای روز جهان رقابت کند.

این محصول دارای موتور EF7 پلاس توربوشارژ یا همان TC7 پلاس ، ۱.۷ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ، قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت در دور پنج‌ هزار و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ است.

"ری‌را" در زبان مازندرانی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل بوده و در شهر بابل به تولید خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ