کد خبر: ۱۹۱۹۰۶
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۴/۱۵

رکورد عجیب و غریب در فوتبال : ۱۸۷ گل در دو بازی و باقی حواشی !

رکورد عجیب و غریب در فوتبال : ۱۸۷ گل در دو بازی و باقی حواشی !

رکورد عجیب و غریب ۱۸۷ گل در دو بازی لیگ دسته دو فوتبال سیرالئون با حواشی ابطال هر دو مسابقه و احضار بازیکنان چهار تیم و گروه داوری همراه شد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از المصری الیوم در یک اتفاق عجیب و نادر، تعداد گل های رد و بدل شده در دو مسابقه فوتبال در لیگ دسته دو سیرالئون به ۱۸۷ گل رسید تا از فرط تعجب مقامات مجبور شدند نتیجه هر دو مسابقه را باطل اعلام کنند.

براساس گزارش در یکی از مسابقات از دیدارهای مقدماتی لیگ برتر سیرالئون، تیم کاهولا رنجرز با نتیجه ۰-۹۵ مقابل لومبیبو یونایتد پیروز شد و در بازی دوم تیم گلف اف سی با برتری ۱-۹۱ مقابل  کوکویما لبنان بازی را برد.

نکته قابل توجه نتایج نیمه اول این دو مسابقه است که به ترتیب ۲-۰ و ۷-۱ بود. به این ترتیب هر دوی این بازیها به دلیل مشکوک بودن به تبانی، باطل اعلام شد.

در پی ثبت این نتیجه باورنکردنی، فدراسیون فوتبال سیرالئون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مسئله تبانی یا هر موضوع دیگر را بررسی کرده و به هیچ وجه تبانی در مسابقات را نخواهد پذیرفت.

بازیکنان چهار تیم و گروه داوری که بر این دو مسابقه نظارت داشتند برای ادای توضیحات فراخوانده شدند تا طبق مقررات فدراسیون فوتبال سیرالئون، کنفدراسیون فوتبال آفریقا و فیفا با آنها برخورد می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ