کد خبر: ۱۹۲۱۹۳
۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۴/۲۵

توقف ۱۳ نماد ، روز آخر معاملات سهام ایران خودرو ، ساپپا و ۱۳ شرکت دیگر

توقف ۱۳ نماد ، روز آخر معاملات سهام ایران خودرو ، ساپپا و ۱۳ شرکت دیگر

نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته شد و آخرین روز معاملات سهام ایران خودرو ، ساپپا و ۱۳ شرکت بورسی دیگر بوده و یک سهم نیز مشمول رفع گره معاملاتی است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیش از شروع داد و ستد سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در اولین روز کاری هفته ، نماد شرکت های بورس کالا، باما، سرمایه‌گذاری‌ ایران‌ خودرو، موسسه ملل، مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن و فولاد آلیاژی یزد به دلیل اعلام رویدادهای مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های مخابرات، داروسازی‌ عبیدی‌، عمران‌ و توسعه‌ فارس‌، مهرام، کمباین‌ سازی‌ و فرآورده‌های‌ تزریقی‌ ایران‌ برای یک روز و خدمات فنی فولاد یزد و بانک شهر هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

همچنین امروز آخرین مهلت خرید و فروش و قبل از برگزاری مجمع سهام 15 نماد بورسی " خودرو ، خساپا، خبهمن، وپاسار، کساوه، خپویش، حتپرو، قرن، کحافظ، کدما، قهگت، فجام، کمنگنز، شفن و پدرخش است .

نماد فرابورسی "فلات " هم که روزهای قبل دارای صف فروش بود، مشمول رفع گره معاملاتی است.

در این میان فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات چهارشنبه گذشته سهام آبگینه، دارویی تهران شیمی، کف، نساجی بروجرد، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران و بیمه دی را باطل کرد.

بازارگردانی سهام شرکت تولید برق عسلویه مپنا شروع و حجم مبنای "ثعتما" هم بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ