کد خبر: ۱۹۲۳۵۲
۹:۸ - ۱۴۰۱/۴/۲۹

مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ ، ۶۰ و ۳۰ درصدی سه شرکت صادر شد

مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ ، ۶۰ و ۳۰ درصدی سه شرکت صادر شد

مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ ، ۶۰ و ۳۰ درصدی سه شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین، بیمه اتکایی امین و بورس تهران صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان بورس در جریان بررسی درخواست تامین مالی ناشران با افزایش سرمایه سه شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین، بیمه اتکایی امین و بورس تهران موافقت کرد تا این شرکت ها در روزهای آینده و حداکثر تا 60 روز دیگر آماده برگزاری مجمع فوق العاده باشند.

براساس این گزارش، "شرنگی" در حالی خواهان افزایش سرمایه 900 درصدی و از 10 به 100 میلیارد تومان با هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش بود، مجوز افزایش سرمایه 400 درصدی از سود انباشته را کسب کرد و مقرر شد مجمع فوق العاده این شرکت فرابورسی، افزایش سرمایه مرحله دوم و از 50 به 100 میلیارد تومانی را برای دو سال به هیئت مدیره تفویض کند.

همچنین " اتکام " با دریافت مجوز 60 درصدی ، امکان افزایش سرمایه از 500 به 800 میلیارد تومان را از دو محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به میزان 228 میلیارد تومان و سایر اندوخته ها به میزان 72 میلیارد تومان فراهم کرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

علاوه بر این سرمایه اسمی 1.4 هزار میلیارد تومانی " بورس" با 30 درصد افزایش از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به 1.82 هزار میلیارد تومان خواهد رسید تا حداقل سرمایه مطلوب بورس ها تامین شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ