کد خبر: ۱۹۲۵۰۲
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۵/۲

معاملات مشکوک دو پالایشگاه، سه شرکت غذایی + ۱۰ نماد دیگر
در روز افت ۹.۷ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک دو پالایشگاه، سه شرکت غذایی + ۱۰ نماد دیگر

در روز افت ۹.۷ هزار واحدی شاخص، دو پالایشگاه بورسی و فرابورسی، سه شرکت غذایی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 9708 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 463 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.5 و 5.7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، شستا، پالایشگاه اصفهان، بانک ملت به همراه پالایشگاه بندرعباس با تقاضای 585، 371، 226، 195 و 186 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 5 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، پلاستیک شاهین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با افت 26.8 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 1.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های جام دارو، پگاه خراسان، داروسازی عبیدی، ریل پرداز نوآفرین، غذایی مینو شرق، مس افق کرمان، چدن سازان، پارس مینو، سنگ آهن گهر زمین، نورد و لوله اهواز، ماشین سازی نیرو محرکه، بسته بندی ایران ، پالایشگاه لاوان و پالایشگاه بندرعباس، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو پالایشگاه، سه شرکت غذایی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ