کد خبر: ۱۹۲۹۱۵
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۵/۱۵

عرضه رب گوجه فرنگی با نرخ ۴۵ هزار تومانی مشمول جریمه می‌شود
نایب رئیس انجمن کنسرو:

عرضه رب گوجه فرنگی با نرخ ۴۵ هزار تومانی مشمول جریمه می‌شود

نایب رئیس انجمن کنسرو گفت: با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر قیمت ۴۵ هزار تومانی رب گوجه و ابلاغ به سازمان حمایت، کالاها مشمول قیمت‌گذاری قبل شدند که با عرضه به نرخ جدید جریمه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود بختیاری با اشاره به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر قیمت 45 هزار تومانی کنسرو رب گوجه فرنگی و ابلاغ به سازمان حمایت به تسنیم گفت: این کالاها مشمول قیمت‌گذاری پیشین شدند و امکان ابلاغ قیمت این محصولات در سال جدید فراهم نشد.

وی افزود: قیمت گذاری پیشین از اردیبهشت ماه در مورد کنسروهای رب گوجه فرنگی و ماهی تن اعمال شد. در سه ماه اخیر انجمن پیگیر ابلاغ قیمت واقعى محصولات کنسرو ماهی تن و رب گوجه فرنگی بود و با مسئولان مختلف جلسات بدون نتیجه داشت. این شرایط باعث شده برخی از صنایع دست از تولید بکشند یا اینکه محصولات را با قیمت جدید عرضه کنند و مشمول جریمه سازمان تعزیرات حکومتی شوند.

بختیاری ادامه داد: حتی به درخواست شفاهی وزارت جهاد کشاورزی تولید کنندگان برای اینکه بازار با کمبود مواجه نشود اقدام به تولید محصولات با قیمت جدید کردند که در نتیجه آنها نیز جریمه شدند. قیمت هر قوطی کنسرو تن ماهی 35 هزار تومان است که بر اساس آنالیز ارائه شده قیمت جدید 44.9 هزار تومان خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ