کد خبر: ۱۹۲۹۵۷
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۵/۱۸

هشدار باران سیل‌آسا امروز در ۱۵ استان و ورود توده گرد و خاک در آخر هفته

هشدار باران سیل‌آسا امروز در ۱۵ استان و ورود توده گرد و خاک در آخر هفته

سازمان هواشناسی با هشدار بارش‌های سیل‌آسا و سیلاب ناگهانی در ۱۵ استان از ورود توده گرد و خاک به مرزهای غربی در آخر این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های مازندران، گلستان،‌خراسان شمالی و برخی مناطق استان‌های گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال سمنان، ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، سمنان و شمال خراسان رضوی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد. بارش‌ استان‌های گلستان و شمال خراسان شمالی، شدت بیشتری دارد.

بر اساس این گزارش، فردا در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات تهران و البرز در برخی ساعات به‌ویژه ساعات بعداز ظهر و اوایل شب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه و جمعه در ساعات بعد ا زظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

طی دو روز آینده با توجه به شکل‌گیری توده گرد و خاک بر روی کشورهای همسایه و انتقال به بخش‌هایی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده هم در بیشتر مناطق ایران، آسمان صاف و جو پایداری حاکم خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ