کد خبر: ۱۹۲۹۶۱
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۵/۱۸

حمله ماموران اف‌بی‌آی به خانه ترامپ برای یافتن اسناد سازمان آرشیو ملی

حمله ماموران اف‌بی‌آی به خانه ترامپ برای یافتن اسناد سازمان آرشیو ملی

گروه بزرگی از ماموران اف‌بی‌آی به خانه ترامپ در فلوریدا یورش برده و حتی گاو صندوق خانه را باز کردند تا اسناد سازمان آرشیو ملی را جستجو کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، اف‌بی‌آی در جریان تحقیقاتی مربوط به اسناد رسمی دوران ریاست جمهوری ، ویلای شخصی ترامپ در فلوریدا را جست و جو کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ در پی این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد: خانه پام بیچ فلوریدا تحت محاصره است. گروه بزرگی از ماموران اف‌بی‌آی به آن یورش برده و اشغال کرده‌اند. در صورتی که این یورش بی‌مقدمه ضروری نبود. آن‌ها حتی گاو صندوق خانه را باز کردند! استفاده از نظام قضایی به عنوان سلاح برای جلوگیری از نامزدی در انتخابات سال ۲۰۲۴ است. چنین تعرضی فقط در کشورهای ناکارآمد جهان سومی اتفاق می‌افتد. متاسفانه، آمریکا در رده این کشورها قرار گرفته و فساد بی‌سابقه‌ای آن را گرفت.

اریک پسر ترامپ هم گفت: حکم جست‌وجو به تحقیقاتی درباره اسناد سازمان آرشیو ملی "سازمانی دولتی که حفظ اسناد ریاست جمهوری را به عهده دارد و در فوریه از وزارت دادگستری خواست درباره این موضوع تحقیق کند که ترامپ چگونه اسناد رسمی را مدیریت کرده است" مربوط می‌شود.

به گفته مقامات ، ترامپ ، غیرقانونی بسیاری از اسناد را پاره کرده و آرشیو ملی مجبور شده این اسناد را دوباره با چسب بچسباند اما ترامپ آن زمان این گزارش‌ها را خبر جعلی خوانده بود.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ