کد خبر: ۱۹۳۰۵۸
۰:۱ - ۱۴۰۱/۵/۲۳

بدهی زیرمجموعه ایران خودرو به ۱.۰۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافت

بدهی زیرمجموعه ایران خودرو به ۱.۰۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافت

ایران خودرو دیزل با اشاره به حضور ایران خودرو در پذیره نویسی افزایش سرمایه و خریداری حق تقدم های استفاده نشده از کاهش بدهی ها به ۱.۰۹ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ایران خودرو دیزل با اشاره به حضور ایران خودرو در پذیره نویسی افزایش سرمایه و خریداری حق تقدم های استفاده نشده از کاهش بدهی ها به 1.09 هزار میلیارد تومان خبر داد.

براین اساس، "خاور" اعلام کرد: بدهی ایران خودرو دیزل به شرکت ایران خودرو در 8 خرداد مبلغ 3.7 هزار میلیارد تومان بود که با توجه به حضور در پذیره نویسی افزایش سرمایه ایران خودرو دیزل، 969.7 میلیارد تومان در مرحله پذیره نویسی حق تقدم از مطالبات ایران خودرو کسر شد.

همچنین با توجه به اینکه ایران خودرو متعهد پذیره نویسی افزایش سرمایه ایران خودرو دیزل است، تعداد 16 میلیارد و 568 میلیون و 125 هزار و 288 سهم حق تقدم نیز در مرحله پذیره نویسی عمومی حق تقدم های استفاده نشده خریداری کرد و با احتساب مبلغ اسمی حق تقدم ها در مجموع 2.6 هزار میلیارد تومان از بدهی های ایران خودرو دیزل به ایران خودرو کسر و مانده بدهی "خاور" به 1.09 هزار میلیارد تومان کاهش می یابد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ