کد خبر: ۱۹۳۱۰۱
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۵/۲۴

ذوب آهن در ۶ ماه گذشته ۱۲ محصول جدید تولید و عرضه کرد
مدیرعامل شرکت:

ذوب آهن در ۶ ماه گذشته ۱۲ محصول جدید تولید و عرضه کرد

مدیرعامل ذوب آهن از تولید و عرضه ۱۲ محصول جدید طی ۶ ماه گذشته و آمادگی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت یک میلیون مسکن در سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایرج رخصتی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی ذوب آهن برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد و گفت: برنامه دولت سیزدهم مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در هرسال را باید بصورت میانگین در نظر گرفت که تحقق آن در دوره چهارساله مدنظر است .

وی افزود: در این زمینه درخواست هایی از سازمان های مربوطه شده و این شرکت در حد توان آماده تولید و تحویل سبد کالاهای درخواستی پروژه های مسکن است. تولید و عرضه محصول بر اساس این درخواست ها و با توجه به میزان و نوع آن در ابعاد مختلف انجام می شود. گرانی مواد اولیه وارداتی و بعضی تنگناهای تامین مواد در داخل، محدودیت هایی را ایجاد می کند با این حال از طریق صادرات ۴۰ درصدی محصولات به خارج بخشی از منابع ارزی تامین می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: ذوب آهن از هیچ نوع یارانه انرژی برخوردار نیست و قیمت های انرژی نیز بر قیمت نهایی تولید اثرگذار است. تولید ۲۴۰ مگاوات برق در داخل کارخانه به تامین این حامل انرژی کمک کرده و به مشتریان اطمینان می دهد تولید سبد کالا های درخواستی پروژه های آنها با مشکلی مواجه نمی شود. اکنون ۶۵ درصد تیر آهن مورد نیاز داخل در این شرکت تولید می شود. درخواست های جدید این شرکت را به سوی تولیدات جدید سوق داد و در ۶ ماه گذشته ۱۲ محصول جدید تولید و عرضه شد.

رخصتی در زمینه کیفیت محصولات ذوب آهن توضیح داد: ذوب آهن در تولید تابع قوانین و استانداردها است و کیفیت را فدای هیچ منفعت دیگری نمی کند. به طوری که می توان این شرکت را پیشگام کیفیت دانست. تولید انواع ریل هم بر اساس درخواست انجام می شود و قطعات مهم خط تولید بومی سازی شد.

وی با اشاره به فعالیت های زیست محیطی گسترده گفت: ذوب آهن با دارا بودن بیش از ۱۶ هزار هکتار فضای سبز، ۸۲ برابر بیشتر از استاندارد ، فضای سبز ایجاد کرده که آبیاری عمده آن بصورت دیم است . در راستای کاهش آلایندگی نیز با نوسازی تجهیزات ضمن مدرن سازی بخش های مختلف خط تولید از جمله درب های قابل انعطاف باطری های کک سازی به سمت صنعت سبز حرکت کرد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ