کد خبر: ۱۹۳۱۲۴
۰:۰ - ۱۴۰۱/۵/۲۵

زمان و شرایط عرضه بلوک ۳۵ درصدی شرکت سرمایه گذاری اعلام شد
از سوی ۱۴ سهامدار حقیقی و حقوقی:

زمان و شرایط عرضه بلوک ۳۵ درصدی شرکت سرمایه گذاری اعلام شد

زمان و شرایط عرضه بلوک ۳۵ درصدی سهام گروه صنایع معادن فلات ایرانیان از سوی ۱۴ سهامدار حقیقی و حقوقی در تابلو زرد بازار پایه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ۱۴ سهامدار حقیقی و حقوقی در نظر دارند بلوک ۳۵.۰۲ درصدی سهام گروه صنایع معادن فلات ایرانیان را بطور عمده و نقد یا شرایطی در تابلو زرد بازار پایه به فروش برسانند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداران خارج شوند.

به این ترتیب، مقرر شده ۱۳۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۱۱ سهم در نماد "فلات۴" روز سه شنبه ۲۲ شهریور از طریق کارگزاری دانایان عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۲ هزار تومان، قیمت پایه کل ۲۷۲.۸ میلیارد تومان سپرده حضور در رقابت ۲۷.۲ میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را حداکثر طی دو روز کاری از تاریخ معامله پرداخت کند. در صورت درخواست خرید شرایطی، ۱۰ درصد از ارزش کل معامله باید طی حداکثر ۹ روز کاری پس از انجام معامله بصورت نقد پرداخت و الباقی ثمن معامله معادل ۹۰ درصد ارزش معامله طی ۱۴ فقره چک بانکی با سررسید ۱۵ مهر سال جاری در وجه فروشندگان متناسب با میزان سهام ارائه شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ